شناسهٔ خبر: 81014 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان خبر داد

بازدید معاون بازسازی بنیاد مسکن از بازسازی محلات فرسوده سمیرم/جابجایی ۱۲۰ پلاک در محلات فرسوده سمیرم

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان ضمن اعلام بازدید از بازسازی محلات فرسوده سمیرم از جابجایی ۱۲۰ پلاک در دو محله فرسوده استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبرى وزارت راه و شهرسازی، عزیزالله مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته ۲۳ اردیبهشت، از واحدهای مسکونی تخریب شده در محله های قدیمی سمیرم که در اثر بارندگی های اخیر دچار خسارت شد، بازدید کرد. در این بازدید، عسگریان فرماندار شهرستان و خانی مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان نیز حضور داشتند.

خانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان ضمن تایید این خبر، گفت: تعداد ۱۲۰ پلاک در این دو محله جابجاشده اند که واحدها به شکل دوطبقه و در مجاورت پروژه مسکونی آبشار در حال ساخت هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان، افزود: به هر یک از واحدها مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام احداث، ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی، ۱۲ میلیون تومان بلاعوض احداثی، ۵ میلیون بلاعوض معیشتی با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است. 

مدیرکل بنیاد وی خاطر نشان کرد: علاوه بر تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض دولت، نقشه کشی و صدور پروانه ساخت به شکل رایگان انجام شده و البته به واحدهای در حال ساخت تعداد ۱۶۰ کیسه سیمان رایگان اهدا می شود.