شناسهٔ خبر: 81022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فاز دوم مبارزه با کرونا در راهداری لرستان کلید خورد

8.JPG با توجه به موج جدید بیماری کرونا، فاز دوم مبارزه با این بیماری در راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه برنامه‌ریزی فاز دوم مبارزه با کرونا در محل دفتر حراست راهداری لرستان برگزار شد.

محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  در این جلسه با تقدیر از کارکنان خدمات از زمان شیوع کرونا، بر ضرورت آگاهی بخشی به کارکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط کار و ارتباط با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت سلامت کارکنان و خانواده آنان، ضروری است اقدامات عاجل در راستای کنترل مبادی ورودی و محیط کار در اداره کل و شهرستانها صورت پذیرد.

پرویز کرمی معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در توزیع بسته های بهداشتی و ضدعفونی اداره کل و مراکز تابعه علیرغم محدودیت های اعتباری، نسبت به تسریع در اقدامات فاز دوم مبارزه با کرونا قول مساعد داد.

سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان هم در این جلسه با اشاره به تغییر عملکرد ویروس کرونا و پیک دوم آن در ۲۴ اردیبهشت ماه جاری گفت: براساس نظر کارشناسان بهداشت با شیوه عمل جدیدی از ویروس کووید ۱۹ مواجه هستیم که با علائمی نظیر دمل های عفونی، سردرد شدید، کاهش شدید وزن و حتی تغییر شکل صورت ظاهر می شود از این رو می طلبد که نسبت به سلامت همکاران و خانواده آنان حساس تر باشیم.

وی آموزش کارکنان، ضدعفونی روزانه اداره کل و غربالگری رندومی همکاران را از ضرورت ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی در بحث آموزش و آگاهی بخشی از تمام ظرفیت ها بهره خواهد برد.

تهیه بسته های بهداشتی برای کارکنان، ضدعفونی روزانه اداره کل و مراکز تابعه با مواد بهداشتی استاندارد، نصب سطح ضدعفونی کفشها در ورودی اداره‌کل، تهیه لباس مخصوص برای کارکنان خدمات، محدود کردن مراجعات حضوری اربابرجوع از مصوبات این جلسه بود که مقرر شد به قید فوریت توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع عملیاتی و نتیجه به حوزه مدیریت اعلام شود.

لازم به ذکر است وظیفه اطلاع رسانی و آموزش کارکنان نیز به روابط عمومی واگذار شد .

مصطفی میردریکوند رئیس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه نیز در این جلسه حضور داشت و به ارائه گزارش اقدامات این اداره پرداخت.