شناسهٔ خبر: 81040 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ورزشگاه‌های «خرم‌آباد» و «بناب»، امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌شوند/ پیشرفت فیزیکی هر دو ورزشگاه حدود ۸۰ درصد است

محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل دو ورزشگاه خرم‌آباد و بناب تا پایان سال مالی ۹۹ توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است که در ساخت بیمارستان‌ها و تحویل آنها به وزارت بهداشت، درمان و آمزوش پزشکی، احداث ورزشگاه و تحویل آن به وزارت ورزش و جوانان، احداث ندامتگاه و دیگر ساختمان‌های عمومی و دولتی نقش دارد. نقش این سازمان در احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی در اقصی نقاط کشور و با رویکردهای مهندسی‌سازی از جمله نقاط قوت وزارت راه و شهرسازی است.

احداث ورزشگاه از جمله وظایفی است که سازمان مجری برعهده دارد و سازمان مجری تاکنون ورزشگاه‌های مهمی را در کشور احداث کرده که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. از جمله ورزشگاه‌های مهم احداث شده توسط سازمان مجری که مورد بهره‌برداری نیز قرار گرفت می‌توان به ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر در اهواز با نمره A و ورزشگاه الیگودرز اشاره کرد.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بخشی از برنامه‌های آن سازمان را در خصوص تکمیل و بهره برداری از ورزشگاه‌ها در سال ۹۹ اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از مطالعه و احداث ورزشگاه خرم‌آباد و همچنین مطالعه و احداث ورزشگاه بناب خبر داد و گفت: ورزشگاه خرم‌آباد هم‌اکنون در زیربنای ۱۹ هزار و ۸۰۰ مترمربع در حال احداث است و دارای ۷۹.۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ورزشگاه خرم‌آباد تا پایان سال مالی ۹۹ تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده از دیگر اقدامات سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی را تکمیل و بهره‌برداری از وزرشگاه بناب در استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: احداث ورزشگاه بناب که از سال ۸۹ آغاز شده است هم‌اکنون ۸۸.۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، ورزشگاه بناب در زیربنایی معادل ۱۷ هزار و ۳۲۵ مترمربع احداث شده است و تا پایان سال مالی ۹۹ به اتمام می‌رسد و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.