شناسهٔ خبر: 81046 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

روابط‌عمومی آمیخته‌ای است از علم، فن و هنر

سید رضا حسینی شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدرضا حسینی، مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با صدور پیامی، فرارسیدن  "روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی" را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به شرح ذیل است:

ارتباط از نگاه نظری « علم»، از دیدگاه اجرایی «فن» و از جنبه زیبایی‌شناختی به‌عنوان «هنر» به شمار می‌رود.
روابط‌عمومي با بهره‌گيري از شيوه‌هاي نوين ارتباطي و اطلاع‌رساني، بی‌تردید در قامت نهادی فعال، پويا وكارآمد،  پاسخگوی نيازهاي مخاطبان درون و برون سازمان است که رضايت‌مندی حداكثری را در راستای پيشرفت و تعالی سازمان به ارمغان خواهد آورد.

ازاین‌رو بهره‌گيري از افراد توانمند و صاحب ایده در روابط عمومی، برای معرفی هرچه بهتر دستاوردهای سازمان و ارتباط  موثر با افکار عمومی مي‌تواند تاثیر بسزایی در پيشرفت و توسعه سازمان داشته باشد و نقش شما مدیران و کارشناسان، در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

۲۷ ارديبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومي، به منظور ارج نهادن به خدمات دست‌اندرکاران این حوزه، نامگذاری شده است. اين مناسبت جدای از آنكه اثرگذاری روابط عمومي بر افکارعمومی را یادآوری می‌كند، با ارائه راهکارهای موثر و کارآمد در راستای رشد و تعالی این حوزه، بسترهای لازم را برای بازمهندسی واحدهاي روابط عمومی فراهم می‌سازد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده و شایسته شما عزیزان، فرارسیدن این روز را بر تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض کرده و امیدوارم  با بهره‌‌گیری از ایده‌های خلاق و تجارب ارزشمندتان، شاهد توفیق روزافزون سازمان باشیم.  سعادت وسلامت بهره وجودپرمهرتان .