شناسهٔ خبر: 81160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین جلسه ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در سال جدید

ملاقات عمومی مدیر همدان1 در راستای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان، ملاقات عمومی مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با شهروندان با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، " داریوش حسینی" در حاشیه برنامه ملاقات مردمی، بیان داشت: خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که  شامل حال مدیران می شود و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: خدمت بی‌منت به مردم سرلوحه رفتار ، منش و جهت‌گیری معاونین و مسئولان اداره کل قرار دارد.

وی گفت: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه  رسیدگی و پاسخگویی به آنها  قطعا اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

وی عنوان کرد: در این دیدار به مشکلات مربوط به اعضای یکی از تعاونی های مسکن مهر بررسی و پیشنهادات و دستورات لازم با هدف رفع مشکل در جهت تسریع امور مربوطه صادر شد.

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، شهروندان می‌توانند بدون حضور در اداره کل ،فرم مربوط به ملاقات عمومی با مدیر کل را از طریق سایت اداره کل به آدرس اینترنتی hamedan.mrud.ir، با هدف تسریع در ارائه خدمات ، تکمیل و ارسال کنند.