شناسهٔ خبر: 81238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

قدردانی از فعالان روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان غربی

تجلیل از فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان غربی با هدف تجلیل و قدردانی از فعالان این عرصه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، سید محسن حمزه لو، مدیرکل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به جایگاه برجسته روابط‌عمومی در انعکاس دستاوردهای خدمت‌گزاری به مردم، گفت: نقش روابط‌عمومی در تبیین و بازتاب کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار پررنگ است و از فعالان این عرصه انتظار می‌رود با رعایت اصل صداقت و پرهیز از بزرگ‌نمایی به کوتاه‌شدن فاصله بین مردم و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

وی با بیان این‌که دامنه فعالیت‌های خانواده بزرگ راه و شهرسازی وسیع است، افزود: رسالت روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی با توجه به گستردگی خدمات سنگین‌تر است چرا که باید با رویه اثربخشی و تصمیم‌سازی، مسیر پیشرفت اقدامات ارزشمند راه و شهرسازی که بر لایه‌های زندگی فردی و اجتماعی مردم تاثیرگذار است را بازتاب دهند.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی در این نشست بر اهمیت وظایف فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی در اقناع و آگاه‌سازی مردم اظهار کرد: با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی حوزه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی را باید فراتر از اطلاع‌رسانی تعریف کنیم.

محمد باقری بر ترویج برنامه‌های ارزیابی و تشویق فعالان عرصه روابط‌عمومی تأکید کرد و گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود که تلاش و همت روابط‌عمومی‌ها در اعتمادسازی دیده شود تا توجه به بازخورد فعالیت‌های سازمانی در افکارعمومی گسترش یابد.

معاون روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی نیز از برگزاری نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر آذربایجان‌غربی خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی، پوستر اولین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان با حضور مقام عالی استان رونمایی می‌شود.

اسکندر خنجری با بیان این‌که این جشنواره در ١٢ محور در هفته دولت امسال برگزار می‌شود، افزود: قدردانی از مدیران حامی روابط‌عمومی، تعامل با رسانه‌ها، پژوهش و افکارسنجی از جمله محورهای این جشنواره است.  

ناصر ناصری قامت، رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی استان از دیگر سخنرانان این نشست بود که ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی از حمایت و نگاه ویژه رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان به عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی قدردانی کرد و خواستار گسترش آموزش شیوه‌های نوین ارتباطات و ورود روابط‌عمومی‌ها به مباحث افکارسنجی شد.