شناسهٔ خبر: 81247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

آغاز عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی استان سمنان

15.jpeg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، احسان منصورکیایی افزود: با توجه به حجم بالای تردد ترانزیت کالا و مسافر در محور های مواصلاتی استان و اهمیت کیفیت روسازی  راهها در هدایت و ایمنی ترافیک، ضرورت بهسازی، ترمیم ونگهداری رویه راهها جهت تأمین رفاه کاربران جاده ای بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اولویت بندی اجرای پروژه‌های راهداری در سطح راه‌های استان افزود: با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه‌ها عملیات تراش آسفالت و لکه گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی استان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصلاح و بازسازی شانه‌های راه ، اجراو احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل، تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش استان درجهت افزایش ایمنی محورها عنوان کرد.

منصورکیایی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبار لازم، همراهی و همکاری مضاعف نیروهای راهداری و دستگاههای متولی برای اجرای پروژه های سطح استان، شاهد تسریع فرآیند اجرای پروژه‌ها وافزایش رضایتمندی و آرامش مردم خواهیم بود.