شناسهٔ خبر: 81249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی انجام شد؛

قدردانی استاندار خراسان رضوی از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

IMG-20200518-WA0039.jpg همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از استاندار خراسان رضوی از زحمات مجموعه اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، لوح تقدیر علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی به محمدرضا مرتضوی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل اعطا شد.

قاسمی و ذباح دو تن از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان  به نمایندگی از  استانداری خراسان رضوی در جلسه‌ای که با حضور قدرت اله ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، با اعطای لوح تقدیر استاندار خراسان رضوی از زحمات شبانه روزی مجموعه روابط عمومی این اداره کل تشکر و قدردانی کردند.

در بخشی از لوح تقدیر علیرضا رزم حسینی آمده است: تحقق اهداف متعالی کشور مرهون تلاش مستمر مدیران و متخصصانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای سربلندی، سرافرازی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی  قرار داده‌اند.