شناسهٔ خبر: 81358 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز قدس:

روز قدس پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین/ آرمان آزادی قدس شریف باید به گوش جهانیان برسد

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی روز جمعه، دوم خردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواند.

 متن پیام وزیر راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

روز قدس پیام‌آور وحدت امت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و فریاد مظلومان فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف باید دراین روز به گوش جهانیان برسد.

امروز به مدد الهی، ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم بر بشریت، چهره زشت و اندیشه ناپاک طراحان نظام ناعادلانه جهانی بیش از پیش آشکار شده است که روز قدس و گرامیداشت آن می‌تواند عزت اسلامی، وحدت امت اسلامی و حمایت از حقوق و آرمان فلسطینیان مظلوم را زنده نگه دارد.

با توجه به اینکه صحنه حضور و بروز روز جهانی قدس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا فضای مجازی شده است، همچون گذشته و کوبنده‌تر از قبل، همراه با امت ایران اسلامی و با بصیرت جهانی در راستای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد تا روح امام راحل(قدس سره) و شهید قدس، سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی شاد باشد.

در این روز باشکوه اینجانب، مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌کنیم با تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و با شنیدن سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می‌داریم  و با حضور پر شور مجازی برای انتشار پیام آزادی قدس، تکرار حضور همیشگی در صحنه را باشکوه‌تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رسانیم.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند. (آیه227 سوره شعراء)

محمد اسلامی
وزیر راه و شهرسازی