شناسهٔ خبر: 81389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک استاندار اردبیل و مدیران دستگاههای اجرایی در راستای رفع موانع و مشکلات بزرگراه‌های استان برگزار شد

اردبیل . خرداد 01 نشست مشترک استاندار اردبیل و مدیران دستگاههای اجرایی استان در راستای رفع موانع و مشکلات بزرگراههای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست مشترک استاندار اردبیل ، مدیرکل راه و شهرسازی  استان و مدیران دستگاههای اجرایی در راستای رفع موانع و مشکلات بزرگراه‌های استان در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد.

محبوب حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت توسعه راهها و احداث بزرگراه های استان و مشکلات موجود از قبیل جابجایی تاسیسات معارض شامل برق ، گاز ، مخابرات ، فیبر نوری و ...  در طول مسیر احداث راهها ارائه نمودند.

استاندار اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت نیاز استان به توسعه راههای موجود و افزایش شاخص طول بزرگراهها در استان جهت رفاه عمومی و توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، خواستار همکاری و مساعدت ویژه به طرحهای توسعه ای بزرگراهی و در نهایت تسریع در تکمیل و بهره برداری از بزرگراه ها حداقل به مقدار ۵۰ کیلومتر در سال را جهت افزایش ایمنی و رسیدن به میانگین شاخص کشوری شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان جلسه در خصوص تصمیمات اتخاذ شده گفت : مقرر گردید ادارات زیر ساخت در حریم راهها که مانع از اجرای پروژه های بزرگراهی در دست احداث شهرهای ( گرمی ، بیله سوار ، پارس آباد ) می باشد در اسرع وقت نسبت به جابجایی تاسیسات اقدام تا در عملیات اجرایی پروژه ها تسریع شود.