شناسهٔ خبر: 81396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام شد:

ملاقات عمومی سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با مردم برگزار شد

ملاقات صارمی با ارباب رجوع+همدان-2 در راستای دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان و تکریم ارباب رجوع ، ملاقات عمومی سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل با شهروندان استان و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در این دیدار که چهار ساعت به طول انجامید، به درخواست‌های مراجعان و مشکلات عنوان شده در زمینه املاک و حقوقی رسیدگی شد.

علیرضا صارمی در این دیدار ضمن بررسی مشکلات مردمی، با نظر مثبت و حل مشکل راهکارهای قانونی را ارائه داد تا این موارد پس از بررسی و کارشناسی لازم رسیدگی انجام و اقدام مناسب صورت پذیرد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل برگزاری ملاقات عمومی با مردم را امری مهم دانست و بیان داشت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

صارمی در پایان ضمن تشکر از مردم که با صبر و شکیبایی در ملاقات مردمی این معاونت مشکلات و خواسته های خود را مطرح کردند افزود: خدا را شاکریم که توانسته ایم با اهتمام نسبت به برگزاری ملاقات عمومی اقدام کنیم و تا ممکن گره ای از مشکلات ارباب رجوع را باز کنیم.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط فعلی جامعه به دلیل شیوع کرونا و جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری و همچنین تسریع در روند برگزاری ملاقات های عمومی اداره کل، شهروندان عزیز در سراسر کشور می‌توانند بدون حضور در اداره کل ، فرم مربوط به ملاقات عمومی را از طریق سایت اداره کل به آدرس اینترنتی hamedan.mrud.ir، تکمیل نمایند و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل موارد مطرح شده را پیگیری می کند.