شناسهٔ خبر: 81477 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد:

اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دستور کار شرکت عمران شهر جدید عالیشهر/ تاسیس نخستین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای جدید

کانون پرورشی کودکان و نوجوانان عالیشهر مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با اشاره به توجه ویژه به فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی در این شهر جدید از افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشستی مشترک بر همکاری مشترک و افزایش سطح فعالیت‌ها تأکید کردند.

مقاتلی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در این نشست با اشاره به اینکه منافع ما در رضایت شهروندان است و احساس تعلق خاطر و امیدواری برای مردم، هدف اصلی ماست، گفت: در سال‌های گذشته شرکت‌های عمران بیشتر به احداث فضاهای کالبدی توجه می‌کردند اما در پنج سال گذشته این روند تغییر کرد و مباحث فرهنگی و اجتماعی و احداث فضای مناسب در دستور کار شرکت‌‌های عمران شهرهای جدید قرار گرفته است.

او افزود: در راستای توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهر جدید عالیشهر، شاهد اتفاقات مهم و اثرگذاری بوده‌ایم؛ از جمله این اقدامات می‌توان به احداث مجتمع فرهنگی و هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در عالیشهر اشاره کرد.

مقاتلی با اشاره به آیین افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خردادماه ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر جدید عالیشهر، اولین مرکز کانون در شهرهای جدید کشور است و می‌‌توان آن را یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در افزایش کیفیت زندگی شهری قلمداد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت عمران شهر جدید عالیشهر در احداث ساختمان کانون گفت: هر قدمی که برای کودکان و نوجوانان برداشته می‌شود، خشتی برای آخرت و آیینه روشنی برای کودکان و نوجوانانی است که آینده‌سازان کشور خواهد بود.

رسولی ادامه داد: با توجه به رسالت خطیر کانون در شکل‌دهی به شخصیت کودکان و نوجوانان و توسعه فرهنگ،کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آینده کشور را تضمین می‌کند و اگر می‌خواهیم این راه ادامه‌دار و ایمن باشد باید زیر ساخت‌های فرهنگی وجود داشته باشد.

او افزود: هرجا که کانون بتواند نقش هرچند کوچک در توسعه فرهنگی ایفا نماید همراهی و همفکری خواهیم کرد و از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.