شناسهٔ خبر: 81492 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیریت چهار اتفاق توسط یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان تهران

رفع تصرف در ملارد، دارآباد و رودهن به ارزش ۶۰ میلیارد ریال

جواد خردمند سه مورد رفع تصرف در ملارد، دارآباد و رودهن به ارزش ۶۰ میلیارد ریال طی هفته جاری و یک مورد رفع حریق توسط یگان حفاظت از اراضی تهران انجام شد.

سرهنگ خردمند، رئیس یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به با اعلام سه مورد رفع تصرف در این استان، اظهار داشت: طی هفته جاری به دلیل گرمای شدید هوا یک مورد حریق در اراضی جنب مسکن ویژه تهرانسر گزارش شد. این حریق با حضور به موقع یگان و هماهنگی با آتش نشانی منطقه ۲۱ تهران، خاموش شد و سه مورد رفع تصرف نیز، دستاورد یگان در هفته جاری بوده است.

سرهنگ خردمند گفت: اراضی رفع تصرف شده یک مورد در دارآباد به شکل عملیات ممانعت از کوه تراشی و احداث جاده بوده و اراضی مذکور ارزشی قریب به ۱۲ میلیارد ریال داشته است.

وی افزود:  در حوزه شهرستان ملارد، رفع تصرف اراضی خوشنام ملارد شامل تخریب دیوار کشی در اراضی دولتی با همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی بوده که ارزشی در حدود ۸ میلیارد داشته است.

خردمند همچنین از رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی آبکدره در پلاک کریتون رودهن به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: فعالیتهای یگان هوشمندانه، مقتدرانه، بی وقفه و مستمر بوده و مختص روز یا ساعات خاصی نیست و با زمین خواری به شدت مبارزه می کنیم.

وی در پایان افزود: شماره تماس ۱۶۵۶، شماره تماس مردمی برای آگاه سازی یگان توسط شهروندان است که در رفع تصرف آبکدره (حوزه رودهن و کریتون) از طریق تماس تلفنی مردمی صورت پذیرفته است که این مسئولیت اجتماعی شهروندان قابل تقدیر است.