شناسهٔ خبر: 81578 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد

تسریع در تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان – ساوه/ محور ترانزیتی سلفچگان- ساوه- تهران کلید می‌خورد

بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ششمین بازدید خود در سال جاری از طرح‌های عمران جاده‌ای استان قم گفت: با احداث ۱۰ کیلومتر ازبزرگراه سلفچگان- ساوه، طرح کریدور محور ترانزیتی سلفچگان- ساوه- تهران کلید خواهد خورد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ششمین بازدید (طی سالجاری )  از پروژه های عمران جاده ای استان قم ضمن تاکید برتسریع در تکمیل طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان - ساوه، اظهار داشت: به بهره برداری رسیدن  این طرح ۱۰ کیلومتری، کلید ارتقا کریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان - ساوه - تهران خواهد بود .

رضا اکبری اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا ازاین محور شریانی دانست و گفت: با همه اهمیتی که دراجرای این طرح وجود داشت متاسفانه سالیان سال، در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد .

وی بازدید و پیگیری‌های مستمر خود و دیگر مسئولان و مجریان سازمانی و استانی، ازاین پروژه شاخص را ، دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرار داد روکش آسفالت ۱۰ محور اصلی و شریانی قم و تامین صدرصدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.  

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این سفر یک روزه به قم، ضمن دیدار و گفت‌وگو با عوامل اجرایی پروژه شاخص چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه، خاطر نشان کرد: باتوجه به همت جمعی مسئولان امر جهت تکمیل این پروژه، امید داریم مانع لاینحلی اعم  از مالی و فنی  در راستای اجرای آن وجود نداشته باشد.

وی در پایان گفت: ارتقا محورهای جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است، در دستور کار قرار دارد.