شناسهٔ خبر: 81596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از روند اجرایی پروژه تعریض پل بزرگ ورودی ورقستان

بازدید از پل ورقستان در همدان 2 معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان از عملیات اجرایی پروژه تعریض پل بزرگ ورودی ورقستان بازدید و بر پیگیری تکمیل آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و زارت راه و شهرسازی و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، "نسرین کاویانی" در این بازدید ضمن پر اهمیت دانستن پروژه ، پیگیری در تکمیل پل ورودی ورقستان برای عملیات اجرا و تکمیل زیرسازی ، بیس و آسفالت مسیر رزن- ورقستان تا سه راهی وفس را مورد تاکید قرار داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان رزن نیز در این بازدید عنوان کرد: قطعه یک رزن – ورقستان – سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار و حدود ۱.۲ کیلومترآن نیز آماده آسفالت است.

احمد محمدی در خصوص قطعه دوم کنارگذر رزن که مورد تاکید مدیر کل راه و شهرسازی در بازدید اخیر بوده گفت : قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر جز طرح احداث بزرگراه تاکستان – رزن است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز و هم اکنون ۳ کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۴۱ درصد در مرحله اتمام بیس بوده و قیرپاشی و  آسفالت باند برگشت از کیلومتر ۴۰۰+۲ تا کیلومتر ۴۰۰+۳  به تازگی آغاز شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: برای پروژه کنارگذر رزن ( طرح احداث بزرگراه تاکستان- رزن) اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ تخصیص یافته است.