شناسهٔ خبر: 81654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل؛

احداث چهارخطه بیله سوار – گرمی نقش بسزایی در توسعه استان دارد

اردبیل . کد 25 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث و تکمیل پروژه چهارخطه بیله سوار – گرمی به عنوان پروژه مهم و حیاتی نقش بسزایی برای استان و شهرستان بیله سوار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه هماهنگی پروژه های اجرایی راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار با اعلام این مطلب اظهار داشت: برنامه های سال ۹۹ حوزه راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار با جدیت در راستای تکمیل پروژه های تعریف شده ادامه خواهد داشت و تمام تلاش راه و شهرسازی اجرای با کیفیت تمامی پروژه ها در سطح استان می باشد.

وی گفت: احداث چهارخطه بیله سوار – گرمی به عنوان پروژه مهم و حیاتی ، اهمیت و نقش بسزایی درایمنی تردد ، سرعت جابجایی کالا و مسافر، حمل و نقل محصولات کشاورزی ، توسعه اقتصادی و گردشگری برای استان و شهرستان بیله سوار دارد.

حیدری افزود : از دیگر مزایای احداث و تکمیل این پروژه اتصال مرکز استان و تسهیل ترانزیتی استان اردبیل با کشور همسایه (جمهوری آذربایجان ) از طریق پایانه مرزی بیله سوار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از اجرای آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت : بمنظور آسایش و رفاه حال ساکنان مساکن مهر شهرستان بیله سوار و بخاطر دسترسی راحت این عزیزان ، عملیات زیرسازی و آسفالت معابر ۴۲۴ واحد مسکن مهر انجام شد.

در ادامه جلسه حسن قبادی فرماندار شهرستان بیله سوار از اهمیت استراتژیک شهرستان بیله سوار بعنوان دروازه ورود به قفقاز و قطب کشاورزی شمالغرب کشور خبر داد و گفت : پروژه چهارخطه بیله سوار –گرمی جزو اولویت اول پروژه های عمرانی شهرستان است و جا دارد از تلاشهای استاندار معزز و مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای شروع پروژه تقدیر و تشکر نمایم و در این زمینه لازم است همه دستگاههای مربوطه با همکاری همه جانبه برای اجرای سریع و رفع مسایل و مشکلات این پروژه اقدام کنند.

قبادی از اجرای زیرسازی و آسفالت معابر مساکن مهر شهر بیله سوار توسط راه و شهرسازی تقدیر نموده و اهالی شهرستان بیله سوار را شایسته شهری زیبا و با امکانات شهری بهتر دانست.