شناسهٔ خبر: 81734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

تعامل پلیس راه با راهداری گره‌گشا و ستودنی است

IMG-20200601-WA0043.jpg مجموعه پلیس راه و راهداری در کنار هم و با هدف کاهش سوانح تلاش می‌کنند و تعامل پلیس راه با مجموعه راهداری گره گشا و ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در دیدار صمیمانه با رئیس و کارکنان مجموعه فرماندهی پلیس راه استان لرستان گفت: کاهش سوانح جاده‌ای دغدغه رهبر معظم انقلاب و هدف مشترک همه دستگاه های متولی ایمنی است که در این بین، مجموعه پلیس راه و راهداری در کنار هم و با هدف کاهش سوانح تلاش می‌کنند و تعامل پلیس راه با مجموعه راهداری گره‌گشا و ستودنی است.

وی با تاکید بر برگزاری منظم و ماهانه جلسات هم اندیشی با پلیس راه گفت: جا دارد از تلاش خدمتگزاران پلیس راه در مدیریت ترافیک جاده ای و همکاری با راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تشکر کنیم و انتظار داریم از این به بعد تعامل بیشتری در بحث شناسایی و اعلام نواقص ایمنی به این اداره‌کل و جلوگیری از سرقت تجهیزات ایمنی داشته باشند.

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه استان نیز در این نشست به بیان مشکلات و دغدغه های پلیس در موضوع ایمنی پرداخت و از زحمات راهداری لرستان در ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی تقدیر نمود.
دالوند گفت: پلیس و راهداری همواره تعامل خوبی در راستای تحقق اهداف مشترک داشته و دارند و هدف همه ما خدمت به مردم و حفظ جان کاربران جاده است.

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و نظارت، میثم قدمی معاون حمل و نقل و محمدحسین امینیان مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز در این جلسه که در محل قرارگاه فرماندهی پلیس راه استان برگزار شد، بر ضرورت تعامل بیشتر پلیس راه و راهداری در راستای ایمنی تردد و فرهنگسازی رانندگی ایمن تاکید کردند و درخصوص برنامه های مشترک گزارش‌هایی ارائه کرد.
سحر بابایی راد مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این دیدار حضور داشت.