شناسهٔ خبر: 81779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازديد نماينده استان ايلام در مجلس شوراي اسلامی انجام شد

پي گيري روند احداث  راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خانی شهرستان سيروان

IMG_7825.JPG علي اكبر بسطامي  نماينده استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي به همراه  علي اصغر كاظمي مديركل راه و شهرسازي استان ايلام از مراحل احداث پروژه راه ارتباطي چشمه چاهي به سفيد خاني شهرستان سيروان بازديد كردند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام مديركل اين دستگاه اجرايي در اين بازديد گفت: عمليات اجرايي پروژه راه سازي چشمه چاهي – سفيدخاني محور ايلام- سيروان در دو قطعه در حال انجام است، اين طرح به منظور كاهش مسير مركز استان به مركز شهرستان سيروان و همچنين حذف نقاط پرحادثه، با پيگيري هاي به عمل آمده آغاز شده است و هم اكنون پيمانكاران در ۲  قطعه  مشغول فعاليت مي باشند.

وي خاطر نشان كرد: در قطعه اول به طول ۲ كيلومتر احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۲ متر به پايان رسيده و بيش از۵۰ هزار متر مكعب عمليات خاكي انجام شده است ، قطعه دوم نيز به طول  ۵ كيلومتر پيمانكار مشغول عمليات زير سازي است كه با پايان اين مرحله عمليات روسازي( بيس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود احداث اين پروژه ۷ كيلومتري، ۸ كيلومتر مركز استان را به شهرستان سيروان نزديك مي كند  و در مجموع بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد داشت كه در صورت تأمين اعتبار لازم تا پايان سال شاهد بهره برداري از اين پروژه خواهيم بود.