شناسهٔ خبر: 81799 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای جلب رضایت کارکنان /ارتباط با سازمان برنامه وبودجه در اولویت باشد

مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی در مراسم معارفه معاون جدید توسعه ومدیریت منابع از تاکید وزیر راه و شهرسازی برای جلب رضایت کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهران کفاش با بیان این که بعد از ادغام دو وزارت راه و شهرسازی هنوز ساختار این وزارتخانه کاستی هایی دارد، عنوان کرد: از سوی دیگر وجود محدودیت های قانونی مانع از بروزسانی برخی حوزه‌های وزارتخانه شده است که به دنبال پر کردن این خلاها هستیم.

او افزود: در وزارتخانه همیشه کار تیمی بوده و ارتباط و تعامل خوب مجموعه باعث شده تا بعضی از پروژه‌های معطل مانده که روند فرسایشی پیدا کرده بودند بعد از مدت‌ها به انجام برسند.

کفاش که در مراسم تکریم و معارفه نعمت اله ترکی معاون جدید توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی صحبت می کرد، ارتباط با استانداری‌ها را از نیازهای اساسی این وزارتخانه برشمرد و گفت: ارتباطی که مدیران کل ما با استانداران خوب است و باید ارتباط با سازمان برنامه و بودجه را نیز در دستور کار قرار دهیم.

او تصریح کرد: تاکید و وظیفه ای که امروز بر عهده آقای ترکی نهادند، ایجاد رضایتمندی کارکنان است. خوشبختانه تا کنون اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده اما انتظار داریم که بهتر شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان این که مهم‌ترین اولویت وزیر راه به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام منوط به ارتباط با سازمان برنامه و بودجه استان‌هاست تا نگاه ویژه به ادارات کل ما داشته باشند.