شناسهٔ خبر: 81889 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به روال عادی بازگشت

غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه استان گیلان از بازگشت مجدد پروازها به روال عادی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیرکل فرودگاه استان گیلان از بازگشت مجدد پروازها به روال عادی خبر داد و گفت: ۸۰ درصد پروازهای برنامه ای فرودگاه سردار جنگل رشت در مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، بندرعباس، تبریز، مشهد، اهواز و عسلویه در حال انجام است و پروازهای جزیره کیش هم بزودی برقرار می شود.

  غلامرضا کریم آقایی اظهار کرد: پروازهای مذکور در نیمه اول اردیبهشت ماه ۳۰ سورتی پرواز در هفته بود که هم اکنون به ۹۸ سورتی پرواز افزایش یافته است.

او ادامه داد: پروازهای یاد شده از سوی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کاسپین، کارون و ایرتور انجام می شود.

کریم آقایی تصریح کرد: در نیمه اول اردیبهشت تعداد ۳۰ سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، عسلویه انجام می شد که اکنون و پس از بازگشت به روال عادی، پروازهای فرودگاه گیلان به مسیرهای عسلویه، مشهد، تهران، اصفهان، اهواز، تبریز، بندرعباس و شیراز ۹۸ سورتی در هفته رسیده است و پروازهای جزیره کیش هم بزودی برقرار می شود.

او اظهار کرد: اگرچه در راستای شکستن حلقه شیوع کرونا اغلب پروازها از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو می شد اما فرودگاه سردار جنگل رشت در تمام مدت آماده پذیرش پرواز و یاری رسانی در بحران و در واقع عملیاتی بود.