شناسهٔ خبر: 81909 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر بندرامیرآباد بیان کرد:

انعقاد قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر امیرآباد/ ظرفیت سیلوهای غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ۴۷۰ هزار تن است

جلسه مدیر بندرامیرآباد با بیان اینکه بندر امیرآباد پایلوت غلات شمال کشور است از انعقاد قرارداد ساخت سیلوی نگهداری غلات با ظرفیت ۳۰ هزار تن در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد علی اصل سعیدی پور در حاشیه برگزاری آیین امضاء قرارداد سرمایه گذاری گفت: یک شرکت با انعقاد قراردادی به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال، سیلوی غلات با ظرفیت نگهداری ۳۰ هزار تن را در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد احداث خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قرارداد این سرمایه‌گذاری به صورت B.O.T و در زمینی به مساحت تقریبی۷ هزار متر مربع اجرا خواهد شد اظهار داشت: با توجه به مفاد قرارداد ساخت این سیلو به مدت۲ سال به طول می انجامد.

مدیر بندرامیرآباد با اشاره به اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود، خاطر نشان کرد: سرمایه گذار در این قرارداد متعهد شده است سالانه  بیش از ۲۱۰ هزار تن غلات در این سیلوها نگهداری شود. 

اصل سعیدی پور افزود: در حال حاضر ظرفیت سیلوهای غلات منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ۴۷۰ هزار تن است که از این میزان ۲۳۵ هزار تن به بهره برداری رسیده و ۲۳۵ هزار تن دیگر در حال ساخت است.