شناسهٔ خبر: 81961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲ محور روستایی صعب العبور در شهرستان تفتان بازگشایی شد

س و ب - بازگشایی مسیر (1).jpeg سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفتان گفت: محورهای روستایی صعب العبور کوته – سیهکی و کوته – لیس آباد این شهرستان مجموعا به طول ۱۰ کیلومتر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، عبدالباسط فیروز آبادی اظهار داشت: با اجرایی شدن این عملیات راهداری در سالجاری حدود ۸۰ خانوار این دو روستای شهرستان تفتان از مزایای آنها بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه راه ها یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه مناطق روستایی ایفا می کنند، گفت: در راستای خدمات رسانی به روستاییان منطقه، عملیات بازگشایی و زیر سازی محور روستایی نراب – غریب آباد به طول ۸ کیلومتر نیز توسط نیروهای راهداری این شهرستان اجرایی شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفتان آماده سازی روکش آسفالت محور تخت به نارون به طول ۱۵ کیلومتر با پوشش راه دسترسی جمعاً  ۲۰۰ خانوار و بازگشایی و افزایش شعاع دید در دو نقطه پرتصادف در محور گوهر کوه به کارواندر را از دیگر اقدامات آن اداره از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد.