شناسهٔ خبر: 81964 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

دعوت از پیمانکاران، تولیدکنندگان و سازندگان بخش خصوصی در پروژه‌های مسکن ملی استان تهران

حضور وزير راه و شهرسازي در مراسم افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي عمراني شهر جديد پرند - 2 مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از انتشار سه فراخوان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی، شناسایی سازندگان، پیمانکاران و تولیدکنندگان صنعتی ساختمان و استعلام ارزیابی کیفی برای انتخاب سازنده در طرح ملی تولید مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به انتشار سه آگهی مرتبط با طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و پیروی از دستورات ریاست‌جمهوری پیرامون تولید مسکن برای کمک به اقشار نیازمند مقرر شد تا از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های بخش مسکن استفاده شود و با ایجاد هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف ضمن کمک به رونق کسب و کار بخش خصوصی برنامه‌های بخش مسکن را اجرایی کند.

وی افزود: از تمامی سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مالک که دارای زمین در محدوده شهرها یا واحدهای مسکونی نیمه تمام و یا واحدهای مسکونی تکمیل شده، آماده فروش دارند دعوت به مشارکت می‌شود.

محبت‌خواه ادامه داد: همچنین با هدف تسریع در تولید و افزایش کیفیت ساخت، تنوع‌بخشی، روش‌های تولید و کاهش قیمت تمام شده و از سوی دیگر حمایت از تولید صنعتی مسکن، آگهی فرخوان شناسایی سازندگان، پیمانکاران و تولیدکنندگان صنعتی ساختمان با فناوری‌های نوین نیز منتشر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه ارزیابی کیفی برای انتخاب سازنده در طرح اقدام ملی نیز از طریق فرخوان عمومی اطلاع رسانی شده است ، گفت: برای انتخاب سازنده در طرح اقدام ملی تولید مسکن آگهی فرخوان عمومی استعلام ارزیابی کیفی برای انتخاب سازنده منتشر شده است که هر پروژه اقدام ملی تولید مسکن دارای ۳۰۰ واحد مسکونی خواهد بود.

گفتنی است علاقمندان جزئیات، شرایط و چگونگی مشارکت  در هریک از سه آگهی منتشر شده را می توانند در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نشانی http:// Tehran.mrud.ir در قسمت مزایده ها و مناقصه ها، در بخش مربوط به اقدام ملی تولید مسکن مشاهده کنند.