شناسهٔ خبر: 82071 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد:

حمایت مجلس از وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام

علی نیکزاد نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس شورای اسلامی از وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام خبر داد.

علی نیکزاد، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین  در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های زیرساختی این استان در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حمایت از طرح‌های عمرانی گفت: مجلس از تمام ابزارهای لازم برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده و از وزارت راه و شهرسازی، حمایت خواهد کرد.

او افزود: وزارت راه و شهرسازی، رسالت مهمی را در بخش مسکن بر عهده دارد؛ در بخش زیرساخت‌ها نیز ما در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد تا پروژه‌های زیرساختی که اشتغال، تولید و امنیت را به دنبال دارد، مورد توجه قرار دهیم.

نیکزاد، همچنین یکی از مطالبات مردم اردبیل را اتمام راه‌آهن میانه-اردبیل عنوان و تصریح کرد: در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد عملیات زیرسازی و ریل‌گذاری ۱۰۰ کیلومتر از مسیر از سمت اردبیل تا پایان سال جاری انجام و هفت ایستگاه پیش‌بینی‌شده در این خط نیز تکمیل شود.