شناسهٔ خبر: 82144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبرداد:

اجرای چندین پروژه بازآفرینی شهری در الیگودرز

220.jpg مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: چندین پروژه بازآفرینی شهری در شهرستان الیگودرز در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  رضا خالقی در مورد پروژه بازآفرینی شهری شهرستان الیگودرز بیان کرد: برای ایجاد پارک محله‌ای کاظم‌آباد با مساحت ۱۷۵۶ مترمربع در شهرستان الیگودرز قراردادی با پیمانکار به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال بسته شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه در دست احداث است و تاکنون پیشرفت ۱۵ درصدی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: احداث کانال دفع ‌و هدایت آبهای سطحی منطقه کاظم‌آباد به مساحت ۱۰۶۸ متر طول یکی دیگر از پروژه‌های بازآفرینی شهری الیگودرز است که ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان به نتیجه خواهد رسید.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از پروژه‌های بازآفرینی شهری این شهرستان  آسفالت منطقه پشت کمربندی الیگودرز واقع در محله عقیل‌آباد با مساحت ۱۱ هزار و۸۰۰ متر مربع است که بناست با اعتبار۱.۲ میلیارد تومان به انجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: از مجموع ۱۱ هزار و۸۰۰ متر  مربع محله عقیل‌آباد تاکنون ۶۵۰۰ متر مربع  معادل ۶۵ درصد آن آسفالت شده است.

وی گفت: از محل تبصره ۰۰۴ ردیف ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، امسال نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده و این درحالیست که پیمانکار آن بیش از تعهدی که داشته کار کرده است.