شناسهٔ خبر: 82149 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی برگزار می کند

تور دوچرخه سواری کوهستان گچسر – طالقان به مناسبت پاسداشت شهدای هفتم تیر

دوچرخه سواری اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی در اجرای برنامه های فرهنگی این وزارتخانه، تور دوچرخه سواری کوهستان گچسر – طالقان را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با عنایت به دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی، ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، در اجرای برنامه های فرهنگی وزارت راه و شهرسازی، برنامه تور دوچرخه سواری کوهستان گچسر – طالقان به مسافت تقریبی ۷۰ کیلومتر برگزار می‌شود.

این تور که به مناسبت پاسداشت شهدای هفت تیر و سالگرد شهادت وزیر  فقید راه  و ترابری شهید موسی کلانتری و معاون ایشان (شهید محمود تفویضی) به میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران انجام می‌گیرد در روزهای ۵ تا ۶ تیرماه است.

شرکت کنندگان باید روز پنجشنبه ۵ تیرماه در ساعت ۶ بامداد در میدان آزادی حضور یافته و حرکت به سمت گچسر ساعت ۸ آغاز خواهد شد. طبق برنامه ریزی شرکت کنندگان ساعت ۱۹ به محل رسیده تا در روستای «ده در» استقرار پیدا کنند.

روز جمعه ادامه حرکت ساعت ۶:۳۰ به سمت جویستان و شهرک طالقان خواهد بود که طبق برنامه ریزی ساعت ۱۵ پایان برنامه و ساعت ۱۹ ورود به تهران است.

طبق اعلام اداراه کل خدمات پشتیبانی و رفاه همراه داشتن یکدستگاه دوچرخه دنده ای کوهستان، کلاه کاسکت دوچرخه سواری و تجهیزات کامل انفرادی شامل کفش و لباس مناسب، کیسه خواب، چادر، چراغ قوه، دستکش و... است. همچنین همراه داشتن کارت بیمه ورزشی معتبر و معرفی نامه از اداره مربوطه (حداکثر ۲ نفر) الزامی بوده و باید اطلاع رسانی به آقای جمشید محمدی با تلفن همراه ۰۹۱۰۲۰۰۹۴۶۴ حداکثر تا ساعت ۹ صبح روز ۲ تیرماه انجام شود.

در این خصوص کلیه نفرات معرفی شده باید مجهز به چادر انفرادی بوده و با به همراه داشتن کلیه ملزومات، با رعایت کامل فاصله اجتماعی و تعهد سلامت خوداظهاری و پذیرش مسئولیت فردی، پس از کنترل تجهیزات پذیرش خواهند شد. همچنین با رعایت به آسیب‌پذیری همکاران سن بالا در مقابل ویروس کرونا، از پذیرش افراد بالای ۵۰ سال جلوگیری شده و همچنین در این تور رعایت کلیه دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، الزامی و هر فرد ملزم به همراه داشتن مواد ضدعفونی و... است.