شناسهٔ خبر: 82157 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛

انتصاب مدیرمسئول انتشارات سازمان بنادر و دریانوردی

انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی وحید رحمتی؛ مدیر ارتباطات و بین الملل را با حفظ سمت ، به عنوان " مدیرمسئول انتشارات " این سازمان منصوب کرد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در این حکم  بر نهادینه سازی گفتمان توسعه دریامحور و اشاعه فرهنگ دریایی در جامعه و بازنگری در ساختار انتشارات و چاپ و نشر کتب تخصصی با بهره گیری از توان علمی و اجرایی و همکاری با پژوهشگران و متخصصان این عرصه تاکید کرده است .

گفتنی است؛ در نخستین نشست هماهنگی مدیریت اشاعه فرهنگ دریایی و بندری در سال ۹۹ با حضورمدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مقرر شد در راستای یکپارچگی و ساماندهی اقدمات صورت گرفته در حوزه اشاعه فرهنگ دریایی در سازمان بنادر، مکانیسم اشاعه فرهنگ دریایی در حوزه مدیریت ارتباطات متمرکز شود تا با بهره گیری از ابزارهای مناسب رسانه ای و قالب های جذاب، آن را به افکار عمومی ارائه دهد و همه معاونت ها و ادارات کل موظف به همکاری در چارچوب سند اشاعه فرهنگ دریایی به عنوان سند بالادستی این حوزه خواهند بود.

همچنین؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۷ نیز طی بخشنامه ای، کلیه فعالیت های سازمان در حوزه انتشارات و نشریات اعم از تولید، چاپ و خرید هرگونه کتاب و نشریه را به اداره کل روابط عمومی واگذار کرده بود.