شناسهٔ خبر: 82266 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت

برگزاری دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد ستاد وزارتخانه و کارگروه ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم

ترکی با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، جلسه کمیته مدیریت عملکرد ستاد وزارتخانه و کارگروه ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور نعمت الله ترکی، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد ستاد وزارتخانه و همچنین دومین کارگروه ارتقاء‌سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال ۱۳۹۹ برگزار شد.

در دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد ستاد وزارتخانه، ضمن ارائه گزارشی از سوی دبیر این کمیته درخصوص ارزیابی عملکرد  آن در سال ۹۸،  خط مشی ها برای سال جاری از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام شد.

در این جلسه برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته شغلی برای کارکنان ادارات کل راه و شهرسازی استان توسط واحد آموزش ستاد وزارتخانه و تعیین راهکار مناسب، لزوم به کارگیری کارشناسان مجرب در ادارات ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، جلوگیری از جابجایی زودهنگام و جایگزینی بدون برنامه‌ریزی کارکنان، برگزاری جلسات به صورت هفتگی، ارائه گزارشی تحلیلی از نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ مجموعه وزارتخانه توسط دبیرخانه و اخذ اطلاعات از دستگاه‌های تابعه و معاونت‌های ستادی بابت شاخص‌های عمومی و اختصاصی که در فرآیند ارزیابی سال ۱۳۹۸ امکان بارگزاری برای دستگاه میسر نیست، از جمله مصوبات این کمیته بود.

همچنین در کارگروه ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال ۱۳۹۹ مقرر شد با پیگیری دبیرخانه کارگروه/کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم از اساتید مجرب مرکز پژوهش های دانشگاه های تربیت مدرس، علامه طباطبایی و دانشگاه تهران برای حضور در جلسات دعوت به عمل آید.

در این جلسه مقرر شد طی ماه جاری جلسات کارگروه به صورت هفتگی برگزار شده و مصوبات آن که با وظایف ادارات کل استان ها مرتبط هستند، به منظور اجرایی شدن توسط ادارات کل، به آن ها ابلاغ شود.

از اعضای کارگروه خواسته شد به فراخور ماموریت سازمانی شان، نتایج موضوعات قابل پیگیری در مجموعه خانواده وزارتخانه را در جلسات ارائه کرده و درخصوص نتایج عملکرد در ارتباط با بندهای ماده ۲ (وظایف کارگروه) گزارش اخذ شود.