شناسهٔ خبر: 82426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

برقراری بیش از ۴۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱خوزستان طی یک ماه

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طی یک ماه گذشته بیش از ۴۰ هزار تماس با سامانه استانی ۱۴۱ برقرار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: با تصمیم سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده ای، سیستم پاسخگویی تلفنی به ۱۴۱ بصورت استانی شد.

وی افزود: کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راه های حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان های معین،  اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری و افزایش دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی وقایع  ازجمله مهم ترین اهداف تعیین شده برای استانی شدن پاسخگویی با مرکز ۱۴۱ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از ۲۱ اردیبهشت تاکنون۴۳ هزار و ۶۳۳ تماس با سامانه ۱۴۱ استان  صورت گرفت که از این تعداد ۳۵ هزار تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شده است.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد تماس ها در حوزه حمل و نقل بار و مسافر، ۲۰ درصد در حوزه راهداری و ۱۰درصد نیز در خصوص اطلاع یابی از وضعیت راه های خوزستان بود.

بهرامی نیا تأکید کرد: با توجه به تغییر شرایط و نزدیک شدن به روزهای تعطیل، شاهد افزایش تماس ها با سامانه ۱۴۱ در رابطه با اطلاعات مربوط به راه ها و سفرها هستیم.​