شناسهٔ خبر: 82459 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد

۶ تیرماه، آخرین فرصت بارگزاری اطلاعات متقاضاین طرح اقدام ملی مسکن

مهندس مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از متقاضیانی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد مرزبان ، با اعلام این خبر گفت : ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی از آبان ماه سال گذشته آغاز و در ۳ فاز صورت پذیرفته که تعداد ۱۹۹۱ نفر در فاز اول ، تعداد ۱۶۳۸۹ نفر در فاز دوم و تعداد ۲۹۹۸ نفر بصورت پیامکی در فاز سوم ثبت نام نموده اند که از این تعداد تنها ۵۱۴۷ نفر مدارک خود را در سامانه مذکور بارگذاری کرده اند .

مرزبان افزود : متقاضیان طرح  اقدام ملی مسکن که در مرحله اول (آبان ماه) اقدام به ثبت نام کرده اند و حائز شرایط استفاده از این طرح شناخته نشده اند تنها تا روز جمعه ۱۳تیر ماه ۱۳۹۹ فرصت اعتراض خواهند داشت. به همین منظور متقاضیانی که قصد اعتراض دارند می توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.irدر فرصت باقیمانده اعتراض خود را ثبت کنند .

وی بیان کرد :متقاضیان مرحله اول و دوم همچنین می توانند نسبت به ثبت انصراف یا ویرایش اطلاعات خود در سامانه مذکور اقدام نمایند .

این مقام مسئول اظهار داشت :  متقاضیان مرحله سوم با دريافت پيامك از طريق سامانه طرح اقدام ملى مسكن، صرفا تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه اجازه بارگذارى مدارك خود را دارند .

مرزبان گفت : برخی از  کاربران که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند با وجود ارسال پیامک از سامانه اقدام ملی موفق به دریافت آن نشده اند لذا ضروری است قبل از پایان مهلت بارگذاری مدارک به سامانه مراجعه و وضعیت خود را بررسی نمایند .

وی گفت  : مراحل پالایش اطلاعات ثبت نامى متقاضيان مرحله اول  در حال اتمام است و مرحله دوم نیز در حال انجام است و ثبت نام فاز دوم به صورت قرعه کشی بوده که بعد از اتمام پالایش ، مراحل آن انجام می گردد .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از هم استانیهای عزیز خواست در صورت هرگونه سوال یا مشکل در ارتباط با پیگیری مشکلات ثبت نام در این طرح با شماره های  ۳۱۳۴۰۶۶  یا ۳۳۱۳۱۰۲۴  تماس بگیرند .

گفتنی است آخرین اخبار و اطلاعیه ها در خصوص این طرح علاوه بر سامانه اقدام ملی در سایت این اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی به آدرس markazi.mrud.ir یا در کانال @rahshahrsazii  درج می‌شود.