شناسهٔ خبر: 8249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازي ایلام :

تکمیل تونل قلاجه نیازمند ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار است

احداث تونل قلاجه مدير كل راه و شهرسازي ایلام پس از بازدید از روند اجرایی عملیات ساخت تونل قلاجه در این استان اعلام کرد: برای تکمیل این پروژه ۲۵۰ میلیون اعتبار دیگر نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام، سید کمال الدین میرجعفریان دربازديدی به همراه  استاندار و مديران استاني از تونل قلاجه اعلام کرد: تا كنون براي احداث اين تونل ۱۸۰ ميليارد ريال اعتبار هزينه شده که براي تكميل آن (لاينينگ، كف سازي، روسازي، روشنايي و تهويه) نیز  نيازمند  ۲۵۰  ميليارد ريال اعتبار دیگر هستیم.

مدير كل راه وشهرسازي استان در اين بازديد گفت: طول اين تونل ۵/۲ كيلومتر است كه حفاري و كف برداري آن انجام شده و عمليات كف سازي ، روسازي و لاينينگ آن در حال انجام است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام نیز در اين بازديد بیان کرد: در تلاش هستيم تا اعتبارات لازم براي تكميل اين پروژه تخصيص پيدا كند و شاهد بهره برداري از اين پروژه مهم در سال جاري باشيم.

مير جعفريان بهره برداري از تونل قلاجه را با توجه به اينكه ۱۲ كيلومتر گردنه برفگير را حذف خواهد كرد بسيار مهم دانست و افزود: توسعه هر استان در گرو توسعه راههاي ارتباطي است و اين نقش مهم راه است كه باعث سرمايه گذاري در استان می شود./

نظر شما