شناسهٔ خبر: 82507 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد

اجرای طرح توسعه ندامتگاه کنونی سمنان با ۱۰ میلیاردتومان هزینه طی امسال/مجوزهای قانونی برای افزایش ظرفیت و مساحت ندامتگاه کنونی سمنان صادر شد

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی معاون وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح توسعه ندامتگاه ۳۰۰ نفری سمنان با افزایش ظرفیت و مساحت خبر داد و گفت: هزینه ارتقای ندامتگاه سمنان در ظرفیت و مساحت ۱۰ میلیاردتومان هزینه در برخواهد داشت.

محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،با اشاره به اینکه ندامتگاه ۳۰۰ نفری سمنان در خارج از شهر سمنان و با آزادسازی کارونسرای صفوی اول تیرماه امسال به بهره‌برداری رسید از موافقت با اجرای طرح توسعه این ندامتگاه در تعداد و همچنین مساحت خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح توسعه ندامتگاه، ظرفیت از ۳۰۰ نفر به ۵۰۰ نفر و همچنین توسعه مساحت از ۵هزار و ۶۵۰ مترمربع به ۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع افزایش خواهد یافت.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، طرح توسعه ندامتگاه سمنان، مجوزهای قانونی را اخذ کرده است و پیش‌بینی شده که این ندامتگاه برای توسعه، نیازمند ۱۰ میلیاردتومان هزینه است که در سالجاری به انجام خواهد رسید.

گفتنی است، ندامتگاه سمنان روز یکشنبه، یکم تیرماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رییسی، رئیس قوه قضاییه و علیرضا آشناگر، استاندار سمنان به‌صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید. ساخت این ندامتگاه و همچنین توسعه آن را سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برعهده دارد. همچنین بر اساس اعلام سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث ندامتگاه ۳۰۰ نفری سمنان در مساحت ۵ هزار و ۶۵۰ مترمربع با هزینه ۲۵ میلیاردتومانی احداث شده و به بهره برداری رسیده است.