شناسهٔ خبر: 82583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی ایلام انجام شد

تعیین تکلیف مسیر روستایی تجریان- بانخشک- ریزه وند در شهرستان ایلام

تجریان ایلام.JPG در بازدید بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از مسیر روستایی تجریان- بانخشک- ریزه وند برای اتمام این طرح تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان ايلام، در این بازدید که بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان، دلخواه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان و گراوند فرماندار شهرستان ایلام حضورداشتند ضمن دیدار با اهالی روستاهای مسیر، راهکارهای لازم برای تعیین تکلیف تأمین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران بررسی شد.

علی اصغر کاظمی مديركل راه و شهرسازی استان ایلام در این بازدید گفت: در حال حاضر طرح های راه روستایی برای ادامه کار در حال انتقال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است و تا این لحظه اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در مسیر روستایی تجریان- بانخشک- ریزه وند  اقداماتی به شرح ذیل به انجام رسانده است :طول قطعه اول اين طرح روستايي در مجموع ۱۳ كيلومتر است كه تا كنون ۱۱ كيلومتر مسير بهسازي و آسفالت شده و هم اكنون پيمانكار در ۲ كيلومتر باقيمانده مشغول عمليات روسازي و آسفالت است.

وي با اشاره به احداث ۸ دستگاه پل در اين قطعه خاطر نشان كرد تا اتمام عمليات اجرايي اين پروژه بالغ بر ۱۵ ميليارد تومان اعتبار هزينه خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد قطعه دوم گفت: طول این قطعه ۱۰ کیلومتر است که ۳ کیلومتر آن در حال عملیات روسازی است و ۷ کیلومتر دیگر این قطعه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام این قطعه حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

در پایان این بازدید مقرر گردید تا فرمانداری شهرستان ایلام اعتبار تعیین شده سال جاری این طرح را افزایش داده و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز پی گیری های لازم برای جذب اعتبار برای این طرح انجام داده و پیمانکار نیز روند اجرای پروژه را تسریع کند.

كاظمي علاوه برتسهيل تردد اهالي بيش از ۲۰ روستا، دسترسي به سد گلال و شركت هاي گاز و پتروشيمي به منطقه از ديگر مزاياي اين طرح برشمرد.