شناسهٔ خبر: 82683 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

جلسه معرفی قابلیت‌های سامانه آزمایشگاه من برگزار شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جلسه معرفی امکانات و قابلیت‌های سامانه آزمایشگاه من همزمان در سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، این جلسه به‌منظور بهره‌گیری و آشنایی بیشتر با قابلیت‌های سامانه آزمایشگاه من با حضور مهندس حسینی مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و مهندس کدخدازاده معاون شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین مدیران ارشد شرکت برگزارشد.

گفتنی است سامانه آزمایشگاه من در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در سال ۱۳۹۸ به آدرس الکترونیکیmy.tsml.ir  بر بستر سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی با حضور مهندس اسلامی مقام عالی وزارت رونمایی شد. این سامانه با هدف مدیریت ارتباط با کارفرمایان و مشتریان در جهت ارتقای سطح کیفیت انجام پروژه‌های عمرانی طراحی شده است.

 از قابلیت‌های این سامانه از جمله می‌توان به دسترسی مکانیزه، سریع و بدون واسطه کارفرمایان، مشاورین و پیمانکاران به نتایج اوراق آزمایشگاهی، دریافت تایید اصالت نتایج اوراق آزمایشگاهی با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه، تایید اصالت نتایج اوراق آزمایشگاهی با استفاده از کد QR با نرم‌افزار شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به آدرس app.tsml.ir، دسترسی به فهرست پروژه‌های دارای گزارش‌های فنی و ... اشاره کرد.