شناسهٔ خبر: 82720 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی انجام شد

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان

سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان و بازدید و افتتاح چند پروژه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی و دیدار با مقامات محلی وارد لرستان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به‌منظور بازدید از طرح‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و نیز دیدار و گفت‌و‌‌گو با مسوولان استان محلی، روز چهارشنبه، یازدهم تیرماه به همراه تعدادی از معاونان خود عازم این استان شد.

اسلامی در روز نخست این سفر از شهرستان الیگودرز و طرح‌های عمرانی وزارت راه و شهرسازی در این شهرستان بازدید و سپس در فرمانداری با مقامات و مسوولان محلی دیدار کرد. در این جلسه، مهم‌ترین مشکلات این شهرستان در حوزه‌های راه و شهرسازی، زیرساخت و راهداری این شهرستان در حال بحث و بررسی است.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست، جلوگیری از توقف حرکت سازندگی را از اهداف این وزارتخانه برشمرد و گفت: هم و غم ما این است که روند پیشرفت کشور کند نشود و در روند خدمت‌رسانی به عدالت اجتماعی پایبند باشیم.

حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی در استانداری لرستان، بازدید از پروژه محور جدید خرم‌آباد-پلدختر، حضور در مراسم کلنگ زنی قطعه چهارم محور جدید خرم آباد –پلدختر، بازدید از عملیات بازسازی مناطق سیل‌زده پل‌دختر نیز از برنامه‌های روز دوم سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان است.

خیراله خادمی، مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور و عبدالهاشم حسن‌نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از معاونان اسلامی، او را در این سفر همراهی می‌کنند.