شناسهٔ خبر: 82741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحقق اهداف راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گرو هم‌افزایی و تعامل

تحقق اهداف راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی در گرو هم‌افزایی و تعامل اولین جلسه کمیته مدیریت بحران شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در سال ٩٩ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در اولین جلسه کمیته مدیریت بحران شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، تعامل و هم‌افزایی را از عوامل موفقیت در پیشبرد اهداف این مجموعه دانست و گفت: ارتقای جایگاه خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان، راهبرد اصلی تعیین شده و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها تلاش می‌شود حرکت رو به رشد بخش حمل‌ونقل استان سرعت بگیرد. 

وی یادآور شد که پیشرفت  استان در حوزه حمل‌ونقل کاملا مشهود است و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی ایران اسلامی اولویت اصلی مجموعه راه وشهرسازی استان بستر‌سازی‌ برای افزایش مبادلات مرزی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ پنج پایانه‌ مرزی تبیین شده است.

اولین جلسه کمیته مدیریت بحران شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با محوریت ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته زیرمجموعه‌های راه و شهرسازی استان جهت مقابله با کووید١٩ و آمادگی ادارات کل جهت مقابله با بحران‌های احتمالی به میزبانی اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با حضور رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان و اعضای کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی برگزارشد.