شناسهٔ خبر: 8288 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل راه آهن خبرداد:

اتمام پروژه ATC و تراك بندی محور هرمزگان تا پايان سال ۹۴

پورسیدآقایی مديرعامل راه آهن از اتمام پروژه ATC و تراك بندي در محور هرمزگان تا پايان سال ۹۴ خبر داد و گفت: با اجرايي شدن اين مهم ميزان حمل بار از ۱۵ ميليون تن به ۴۵ ميليون تن در سال افزايش خواهد يافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران٬ محسن پورسيدآقايي در حاشيه بازديد از كارخانجات گل گهر گفت: با توجه به سياست ها وبرنامه هاي تدوين شده سياست دولت يازدهم آن است كه به هر طريق ممكن حمل بار از طريق راه آهن انجام شود.

وي افزود:در همين راستا بايد به شكلي عمل شود كه جابه جايي بار در جاده ها به حداقل رسيده و به سمت ريل برود و اين اتفاق در مورد معادن و كارخانجاتي كه محصولات فولادي و صنعتي توليد مي كنند بيشتر جاي فعاليت دارد.

پورسيدآقايي با اشاره به توافقات صورت گرفته با متوليان شركت گل گهر تصريح كرد: طي مذاكرات صورت گرفته مقرر شد تا اين شركت اقدام به خريد ۴۰۰دستگاه واگن كرده و به ازاي اين اتفاق شركت راه آهن در موضوع حق دسترسي تخفيفات ويژه اي را براي آن در نظر بگيرد.

مديرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اتمام پروژه ATC و تراك بندي در محور هرمزگان تا پايان سال ۹۴ خبر داد و خاطرنشان كرد: با اجرايي شدن اين مهم ميزان حمل بار از ۱۵ ميليون تن به ۴۵ ميليون تن در سال افزايش خواهد يافت./

نظر شما