شناسهٔ خبر: 82884 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی انجام گرفت

بازدید از پروژه باند دوم شازند – ازنا، از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار در سال جهش تولید

بازدید معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در سفر به استان مرکزی، بازدید از پروژه‌های جهش تولید این استان داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای تحقق شعار سال جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی، امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه بازدیدی از پروژه‌های جهش تولید استان مرکزی داشت.

یکی از این پروژه‌های مهم و اولویت‌دار احداث باند دوم شازند – ازنا در حوزه راهسازی است که در این بازدید معاون وزیر ضمن بررسی وضعیت موجود این پروژه از اتخاذ تدابیر لازم برای تکمیل حداکثری این محور در سال جهش تولید و تامین منابع اعتباری آن در جلسه با مجریان مربوطه در دو استان لرستان و مرکزی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: طول کل این پروژه ۷۴ کیلومتر است که ۳۹ کیلومتر در استان مرکزی با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و ۳۵ کیلومتر آن در استان لرستان با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی است که در قالب ۵ قطعه در دست احداث است.

وی افزود: ۱۱ کیلومتر از مسیر فوق در استان لرستان که حادثه خیز بود در ۷ خرداد سال ۹۹ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در این پروژه تاکنون ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این محور ۱۵۲ میلیارد تومان مورد نیاز است. اعتبار مصوب در سال جاری ۲۶ میلیارد و تخصیص آن ۲۵ میلیارد تومان است.