شناسهٔ خبر: 82896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رشد ۴درصدی تمديد پروانه فعاليت شركت‌های حمل‌و‌نقل كالای مازندران

موسوی رييس اداره حمل و نقل كالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد : در سه ماهه سال جاری تمديد پروانه فعاليت شركت‌های حمل‌و‌نقل كالای این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴درصد افزايش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سيد رحمت ا... موسوي با بيان اين مطلب افزود : در حال حاضر ۱۳۱ شركت و شعبات  باري فعال در استان فعال بوده که از این تعداد ۱۱۴شركت پروانه فعاليت معتبر داشته و مابقی در حال تمديد پروانه هستند.

وي در ادامه به تعداد ناوگان باری در سطح مازندران اشاره و اظهار داشت: كل ناوگان باري استان در سه  ماه امسال ۱۶ هزار و ۵۰۳ دستگاه بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل۱۸ درصد رشد داشته است.

موسوی در خصوص تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا و بار در استان نیز خاطر نشان ساخت : كل رانندگان باري استان در سه  ماه سالجاري۱۷هزار و ۸۹۲. نفر بوده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد۳ درصدي همراه بوده است.  

رييس اداره حمل و نقل كالای راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خصوص كد رهگيري خاطر نشان كرد: در سه  ماه امسال كد رهگيري صدور بارنامه ۱۰۰درصد  بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل۴۰درصد رشد داشته است.