شناسهٔ خبر: 82909 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

تکمیل ساختمان جنبی فرودگاه زاهدان تا پایان شهریور/ پیشرفت ۳۰ درصدی بهسازی فرودگاه

علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی احداث ساختمان جنبی فرودگاه زاهدان از بهره برداری این پروژه تا پایان شهریور خبر داد.

علی جزینی زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی با اعلام این خبر عنوان کرد: این ساختمان هزار و ۵۷۰ مترمربع زیربنا دارد و ساخت آن به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر این پروژه سه طرح فرودگاهی شامل احداث دیوار حفاظتی فرودگاه زاهدان به طول۳ هزار و ۳۵۰ متر، احداث ساختمان پلیس حفاظت فرودگاه ایرانشهر با زیربنای ۷۳۲ مترمربع و ساخت ساختمان سپاه حفاظت فرودگاه زابل با زیربنای ۷۹۵ مترمربع در دست اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

اوافزود: از این پروژه‌ها، احداث ساختمان پلیس حفاظت فرودگاه ایرانشهر ۳۰ درصد، ساختمان سپاه حفاظت فرودگاه زابل ۳۴ درصد و احداث دیوار حفاظتی فرودگاه زاهدان نیز ۴۰ درصد پیشرفت کرده است.

جزینی زاده همچنین به پیشرفت ۳۰ درصدی طرح بهسازی فرودگاه زاهدان اشاره کرد و گفت: برای این پروژه حدود  ۱۲۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن هزینه شده است.