شناسهٔ خبر: 82952 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پرواز فوق‌العاده «هما»به پایتخت بلاروس

هواپیما هما هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، پرواز فوق‌العاده برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  اداره کل روابط عمومی«هما»  در پی شیوع ویروس کووید ۱۹ در جهان و تقاضای شماری از هموطنان مقیم از جمله ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، مجوز انجام پرواز فوق‌العاده برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور صادر شده است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این پرواز در روز بیستم تیرماه (۱۰ جولای) سال جاری انجام خواهند شد.

پرواز رفت تهران به مینسک در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد روز ذکر شده از تهران به مقصد مسینک انجام می‌شود و بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت۱۰ و ۵۰ دقیقه به وقت محلی از مسینک به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

هموطنان مقیم کشور بلاروس برای خرید بلیت این پروازها می‌توانند به سایت http:ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل کنند.

گفتنی است از ابتدای انتشار ویروس کووید ۱۹، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به دنبال دریافت مجوز پرواز، پروازهای فوق‌العاده‌ای به منظور انتقال هموطنان مقیم به کشور انجام داده است.