شناسهٔ خبر: 82984 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

راهبر امور هوانوردی شركت شهر فرودگاهی امام خمينی(ره) منصوب شد

علیرضا مجذوبی محمد مهدی کربلایی، رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تازه ترین ابلاغ خود راهبری امور هوانوردی را به «عليرضا مجذوبي» محول کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) این اقدام در راستای توسعه کیفی و تعمیق امور هوانوردی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شده است.

علیرضا مجذوبی کارنامه تخصصی و اجرایی قابل توجهی در حوزه هوایی دارد. سوابقی همچون عضویت در هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ؛ مشاور و قائم مقام معاونت بهره برداری فرودگاهی شهر فرودگاهی امام (ره) ؛ معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ؛ نماینده اجرایی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با حفظ سمت در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ١/٩/١٣٩٤ تا کنون بوده است.

سرکشیک و ریاست مرکز کنترل فضای کشور، معاونت عملیات هوانوردی و سرپرست عملیات حج تمتع فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بخشی از سوابق کاری عضو هیات مدیره و راهبر امور هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است .کیفیت و دقت در امر هوانوردی در شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) از اهمیت ویژه ای برخورداراست؛ و این انتصاب در تحقق اهداف تعریف شده در مقوله هوانوردی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) موثرخواهد بود.

متن ابلاغیه به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی ، به موجب این ابلاغ راهبری امور هوانوردی شركت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به شما محول می گردد.

امیداست با اتكال به عنایات خداوند متعال در پیشبرد اهداف، برنامه ها و انجام وظایف و امور محوله موفق و موید باشید.