شناسهٔ خبر: 83048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

سازندگان کم کار را از لیست تفاهم نامه انبوه سازان حذف خواهیم کرد/از تمام راهکارها و ظرفیت‌های قانونی برای پیشبرد اقدام ملی بهره خواهیم برد

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دوازدهمین بازدید هفتگی خود از پروژهای اقدام ملی تهرانسر دستور اکید به سرعت بخشی پروژها داد و گفت:از سرعت انجام کار راضی نیستم ،تمام تعطیلات پنج شنبه و جمعه ها و شیفت سوم باید در پروژه تهرانسر فعال باشند و کسانی که نتوانند همپای سیاستهای دولت حرکت کنند ،قطعا حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ؛ جلیل محبت خواه ضمن گزارش درباره پروژه تهرانسر گفت :بتن ریزی بلوک ری ادامه دارد ،بلوک G۲  آرماتور بندی را شروع کرده است که انتظار دارم از امروز شنبه با تعداد افراد بیشتر مرحله آرماتور بندی را به پایان برسانند و ظرف ده روز آینده به بتن ریزی فونداسیون برسند . تجهیزات نیلنیگ مستقر شده و از امروز عملیات نیلینگ آغاز خواهد شد ،تاورکرین ها مستقر شده اند و آرماتور بندی فونداسیونها از اواسط هفته آغاز خواهد شد.

محبت خواه افزود: سرعت مطلوب ،سرعت سه شیفت کاری است و از انبوه سازان بزرگ تهران انتظار دارم با حداکثر ظرفیت در تمام جبهه های کاری فعالیت کنند تا بتوانیم زودتر از موعد پروژه را به دست مصرف کنند گان برسانیم .

وی جبران عقب ماندگی ها را در گرو تلاش ،کوشش و همدلی و همراهی جمعی دانست و عنوان کرد:از تمام ظرفیت های قانونی اداره کل راه و شهرسازی برای پیش بردن پروژه استفاده کنید.

در این جلسه سازندگان نیز خواستار نحوه تعامل کلی مطابق با الگوی پیشنهادی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ،بمنظور پرهیز از هرگونه کم کاری شدند و تاکید کردند مطابق با برنامه سه شیفت کاری عملیات پروژه تهرانسر در تمامی جبهه های کاری پیش خواهد رفت.