شناسهٔ خبر: 83172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی ۳ هزار وسیله نقلیه جاده ای در سیستان و بلوچستان با نصب برچسب شبرنگ

س و ب - نصب شبرنگ.JPG معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای طرح ایمن سازی محورهای مواصلاتی ۳ هزار وسیله نقلیه شامل ۲ هزار و ۱۸۰ دستگاه وانت بار، ۵۰۰ دستگاه کامیون و ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت از ابتدای سال جاری تاکنون با نصب شبرنگ آشکار سازی شدند.

به گزارش پایگاه وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: برچسب های شبرنگ توزیع شده بهترین روش تشخیص این دسته از ناوگان حمل و نقل جاده ای در تاریکی شب به دلیل بازتاب نور توسط آن است که به دلیل کارایی و تأثیر بالا، تهیه و توزیع آن همه ساله در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توزیع ۳۰ عدد کپسول آتش نشانی در میان رانندگان وانت بار در محورهای مواصلاتی شهرستان زهک را از دیگر اقدامات حوزه ایمنی و ترافیک این اداره کل عنوان کرد.

باقری تاکید کرد: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بر ارتقاء فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های استان معطوف است.