شناسهٔ خبر: 83345 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان/ افزایش ۵۰درصدی پروازها در خرداد

علی متانت مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد.

علی متانت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان گفت: این پروژه حدود ۹ هزار متر مربع مساحت داشته و اکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او افزود: این پروژه به شکل موقت تحویل داده شده و در حال نصب تجهیزات داخلی آن هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام فرودگاه گرگان توسعه اپرون فرودگاه بود که این پروژه نیز با مساحت ۲۱ هزار متر مربع، پیشرفت فیزیکی۶۵ درصدی دارد و عملیات خاکی آن به پایان رسیده و اکنون عملیات لایه اول آسفالت در حال انجام است.

او در خصوص پروازهای فرودگاه گرگان نیز توضیحاتی ارایه کرد و گفت: در فروردین سال جاری در مجموع ۵۴ پرواز انجام و ۳ هزار و ۵۳۲ مسافر پذیرش شدند. در اردیبهشت ماه تعداد پروازها به ۱۱۶ پرواز افزایش یافت و تعداد کل مسافران پذیرش شده نیز ۷ هزار و ۵۰۵ نفر بوده است.

او با اشاره به این که این آمار در خرداد بازهم افزایش یافت، گفت: در فروردین تعداد پروازها به ۱۷۶ پرواز و تعداد مسافران به ۱۱ هزار و ۹۱ نفر افزایش یافت.

متانت تصریح کرد: تعداد پروازهای اردیبشهت نسبت به فروردین ۱۰۰ درصد افزایش داشت و تعداد پروازهای خرداد نسبت به اردیبهشت ۵۰ درصد افزایش نشان می دهد.