شناسهٔ خبر: 83350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

آخرین وضعیت ساخت پروژه‌های ساختمانی دولتی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان

خوزستان 17 سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه‌های ساختمانی دولتی در خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بهمن شجاعی با اشاره به پروژه های در حال احداث اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری آغاجاری با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل منابع استانی در حال انجام است.

وی افزود: مجتمع اداری شهرستان آغاجاری با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی نیز در این شهرستان به تازگی آغاز شده و در حال ساخت است.

سرپرست معاونت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پروژه فرهنگ سرای عین ۲ اهواز با هدف ایجاد فضای فرهنگی و آموزشی در مراحل پایانی ساخت است.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال حاضر ۹۰ درصد است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح باشیم.

وی گفت: احداث ساختمان فرمانداری کارون با اعتبارت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دیگر پروژه ساختمانی دولتی در خوزستان است.

شجاعی تصریح کرد: این پروژه که اعتبارات آن از محل منابع استانی تامین شده، ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شجاعی ادامه داد: احداث ساختمان فرمانداری حمیدیه با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی دیگر پروژه این بخش است که فاز یک آن تکمیل شده و در صورت ابلاغ اعتبار سال ۹۹، عملیات اجرایی آن تکمیل می شود.

او گفت: این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: امیدواریم با تامین اعتبار به موقع، شاهد روند مطلوب ساخت و تکمیل این طرح ها در استان باشیم.