شناسهٔ خبر: 83378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی خبر داد

توزیع بیش از ۲۴۶۰۰۰ حلقه لاستیک بین ناوگان برون‌شهری آذربایجان شرقی

2150903_809.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون تعداد ۲۴۶هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک میان ناوگان حمل ونقل عمومی بار و مسافر استان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  کاظم تیمورزاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در راستای حمایت ازناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان این لاستیک‌ها در سایزهای مختلف با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در بین فعالان صنعت حمل و نقل جاده ای استان توزیع شده است.

وی گفت: از ابتدای تیرماه جاری صدور حواله لاستیک که قبلا توسط انجمن‌های صنفی رانندگان باری ومسافری استان انجام می شد به ادارات راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان واگذار شد و اکنون صدورحواله از این طریق انجام می شود.

تیمورزاده عنوان کرد: براساس ضوابط جدید رانندگان دارای پیماش می توانند هر۳۰ روز یکبار حواله لاستیک(۲حلقه)دریافت کنند.    

لازم به ذکراست که در حال حاضر تعداد ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل ونقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل ونقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل ونقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در این استان فعالیت می کنند. همچنین تعداد رانندگان دارای کارت هوشمند حوزه بار ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر و تعداد ناوگان باری استان نیز ۳۳ هزار و ۲۸۰ دستگاه است.