شناسهٔ خبر: 8345 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افشار در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

پروازهای آتن و اسپارتا از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی راه‌اندازی شد

هواپیما ماهان معاون تسهیلات فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از برقراری دو پرواز جدید در مسیرهای تهران- آتن (یونان) و تهران-اسپارتا (ترکیه) خبر داد.

نادر افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پروازهای تهران - آتن ماهان‌ایر از یکشنبه ۲۴ خرداد برقرار شد به طوریکه نخستین پرواز این مسیر به شماره ۰۵۸ ساعت ۹:۱۲ دقیقه روز گذشته فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را به مقصد پایتخت یونان ترک کرد.

وی با بیان اینکه این پرواز ساعت ۱۶:۲۳ روز گذشته نیز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست افزود: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای تهران – آتن در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه ساعت ۹ صبح انجام می‌شود.

معاون تسهیلات فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی امام همچنین از برقراری پروازهای تهران به مقصد اسپارتا از امروز دوشنبه ۲۵ خرداد خبر داد و گفت: این مسیر پروازی نیز به شماره ۱۱۰۸ شرکت هواپیمایی ماهان ساعت ۱۰:۱۵ امروز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به مقصد اسپارتا انجام می‌شود.

به گفته افشار پروازهای تهران – اسپارتا در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۰:۱۵ انجام می‌شود و بر اساس برنامه اعلام شده ساعت ۱۷:۳۰ همان روز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی می شود. /

نظر شما