شناسهٔ خبر: 83489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جهت اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری بیماری کرونا :

از مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تقدیر شد

مذیر کل مدیر کل دفتر سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران و دبیر هماهنگی ،پیگیری و پشتیبانی ستاد مقابله با کرونای این استان با ارسال نامه ای از مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای اين استان به منظور عملكرد مطلوب و گسترده در زمينه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران ، مهدی محمدی با ارسال نامه ای اداری براي مهندس عباسعلی نجفی از زحمات و خدمات شايسته این اداره کل در خصوص مدیریت بیماری کرونا تقدير و قدرداني نمود.

در بخشي از اين نامه اداری آمده است : ضمن تاکید بر پتانسیل و ظرفیت آن دستگاه در آگاهی بخشی به آحاد جامع به ویژه با استفاده از تابلوهای مسیر های مواصلاتی استان بدینوسیله از اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در سطح آن دستگاه پیرامون مدیریت بیماری کرونا تقدیر به عمل میآید.

گفتنی است توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، در راستای اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری، فرهنگ سازی و مقابله با ویروس کرونا تا کنون بیش از ۸۰ بنر بر روی پلهای عابر پیاده محورهای پر تردد مازندران نصب شد.