شناسهٔ خبر: 83506 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از محور بیجار-طارم-منجیل

نمایی زیبا از محوز زنجان - طارم. عکس:  رحیم زرین کمر وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به زنجان از پروژه محور اصلی بیجار-طارم-منجیل بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد به اسلامی در بازدید از این پروژه گفت مسیر زنجان به طارم و ادامه آن به سمت جنوب از طریق سه راه سلطانیه تا همدان یکی از محورهایی است که به عنوان کریدور شمال جنوب در غرب کشور به شمار می رود و  استان زنجان می‌تواند سهم بزرگی در شکوفایی منطقه و کل مسیر به وجود بیاورد و تاثیر بسزایی در شکوفایی اقتصادی داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۱۰۰ کیلومتر پروژه درناحیه جنوبی در سلطانیه  و ۸۰ کیلومتر ان در استان زنجان است، که بخشی از آن به بهره برداری رسیده وبخش دیگر  در دست اجراست.

اسلامی با بیان این که تفاهم کردیم  با توجه به ظرفیت  ماده ۵۶ از تبصره ۱۹ پروژه را تامین منابع کنیم، اظهار کرد تلاش بر این است تا این قسمت ازمسیر را تا قبل از پایان دولت افتتاح کنیم .

او ادامه داد این مهم کمک می کند تا نقاط حادثه خیز از بین برود.  بنابراین این پروژه از چند لحاظ برای ما اولویت دارد و امیدواریم با این  توافقی که با استان زنجان داشتیم اجرای این پروژه سرعت بگیرد.